FAQ

Obecné otázky

Co je obchod CarlsbadHat.cz a čím se zabývá?

V roce 2010 jsme otevřeli první specializovaný obchod s klobouky v Karlových Varech. Představené klobouky slavné české manufaktury Tonak měly obrovský úspěch a jsou stále hlavním produktem naší společnosti. Plstěné klobouky nejvyšší kvality se staly neotřesitelným základem našich výrobků. V roce 2018 jsme se stali oficiálními zástupci americké společnosti Stetson a otevřeli jsme druhý obchod v Karlových Varech. V roce 2019 přinesli vaší pozornosti další legendární společnost - Borsalino a také uvedli na trh svou unikátní kolekci bekovek pod značkou Carlsbad Hat Co.

Máte i kamennou prodejnu?

Ano, máme! Najdete nás v Karlových Varech a brzy i v Praze. Více informací v sekci Naše prodejny

 Kdo provozuje internetový obchod Carlsbad Hat Co.?

CarlsbadHat.cz provozuje společnost Savvalligroup s.r.o. | Náměstí Přátelství 1518/2 | 102 00 Praha - Hostivář | IČ: 06345166 | DIČ: CZ06345166

 Musím se při nákupu u vás registrovat?

Ne, nemusíte. Registrace je dobrovolná a slouží k urychlení Vašich dalších objednávek, ke sledování historie Vašich nákupů a další velkou výhodou je, že jako první budete informováni o novinkách a akcích.

 

Platba

Jak u vás mohu zaplatit za zboží?

Akceptujeme čtyři typy platby. Platbu hotově i kartou na naší pobočce, převod na účet, platbu dobírkou nebo online platební kartou pomocí systému Gopay. Více informací získáte v sekci Platba a doprava.

Jak je moje platební karta chráněna při platbě online?

Nikdo z pracovníků obchodu CarlsbadHat.cz nepřichází do kontaktu s údaji na Vaší kartě. Údaje zadáváte do systému Thepay, který je jedním z nejlépe zabezpečených systémů pro online platby.

Jaké údaje mám vyplnit při platbě převodem na účet a kdy odešlete moje zboží?

Bankovní spojení: 115-5286820217/0100 (Komerční banka)

EUR a zahraniční platby číslo účtu: IBAN: CZ61 0100 0001 1572 2195 0247, SWIFT: KOMBCZPPXXX

Variabilní symbol: Číslo Vaší objednávky

Zboží je odesláno na Vaši adresu v co možná nejkratší době po připsání platby na náš účet.

 

Doprava

Lze si zboží vyzvednout osobně?

Ano, navštivte jednu z Vámi zvolených prodejen. Více informací v sekci Naše prodejny.

Co je to Zásilkovna.cz

Zásilkovna.cz je služba, která nabízí několik stovek výdejních míst po České a Slovenské republice. Seznam výdejních míst najdete zde.

Kdy a jak si můžu vyzvednout své zboží na výdejních místech Zásilkovna.cz

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném výdejním místě, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla.

Co mám dělat, když nezastihnu kurýra PPL?

V den doručení dostanete ráno SMS a e-mail o tří hodinovém doručovacím okně. V případě nedoručení zásilky dostanete odkaz na šest variant řešení situace:

1) Doručení v jiný den

2) Doručení na jinou adresu

3) Vyzvednutí balíku ve zvoleném PPL ParcelShopu

4) Osobní vyzvednutí na nejbližším depu PPL

5) Odmítnutí balíku

6) Souhlas s uložením balíku

Lze u kurýra PPL platit platební kartou?

Ano, na území České republiky lze u kurýra DPD platit kartou. Na Slovensku lze platit pouze hotově.

Jak dlouho trvá, než mi bude zboží doručeno?

U zboží skladem je standardní doba doručení do 48 hodin. Pokud objednávku stihnete do 12:00 během pracovního dne, bude odeslána ještě týž den. Pokud ne, bude odeslána následující pracovní den. U zboží, které není skladem, řešíme dobu doručení individuálně.

Posíláte zboží i na Slovensko? Jaká je cena?

Ano, máte dvě možnosti:

1) Využití výdejního místa služby Zásilkovna.cz (seznam výdejních míst najdete zde). Cena této dopravy je 3 euro. Při objednávce nad 40 euro - poštovné ZDARMA!
2) Zboží vám bude doručeno kurýrní službou PPL Slovensko a cena této dopravy činí 4 euro. Při objednávce nad 100 euro - poštovné ZDARMA!

Posíláte zboží i do jiných zemí?

Ano. Kontaktujte nás na alisa@carlsbadhat.cz nebo na telefonu +420 778 010 158 a pokusíme se vám vyjít vstříc.

 

Vrácení zboží

Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?

Ano, zboží je možné do 14 dnů vrátit. Můžete tak učinit i osobně v naší kamenné prodejně.

Co když je zboží poškozené a chci ho reklamovat. Jak mám postupovat?

V každém případě doporučujeme nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a sdělit nám Váš problém (více viz kontakt). Po komunikaci s námi zboží zabalte do pevného obalu a odešlete na adresu: Carlsbad Hat Co., I.P.Pavlova 8, Karlovy Vary, 36001 včetně dokumentu s informacemi o závadě. Poté se Vaši reklamaci pokusíme vyřídit v co nejkratším čase a o jejím průběhu vás budeme informovat. 

Pokud si zboží objednám přes internetový obchod a vyzvednu si ho osobně, mohu ho také vrátit do 14 dnů?

Ano, můžete. Způsob převzetí zboží v tomto případě nehraje roli.

 

Dárkové poukazy

Jak obdržím dárkový poukaz a jak dlouhá je jeho platnost?

Dárkový poukaz obdržíte v tištěné podobě prostřednictvím České pošty nebo si ho přijďte vyzvednout v naší prodejně. Platnost poukazů není limitována časem. Platí do skonání věků.

Kolik stojí doprava dárkových poukazů?

Dárkové poukazy posíláme zdarma!

Jaké jsou podmínky dárkových poukazů?

Dárkový poukaz se vztahuje na kompletní sortiment prodávaný na carlsbadhat.cz a v prodejnách Carlsbad Hat Co.. Poukazy nelze sčítat a kombinovat s ostatními poukazy a slevami. Poukazy nelze vyměnit za hotovost ani vrátit rozdíl hodnoty.

  

Nenašli jste to, co jste hledali?

Máte nějaké dotazy nebo připomínky? Budeme rádi, pokud nás kontaktujete na alisa@carlsbadhat.cz , na telefonu +420 778 010 158 , na naší facebookové stránce Carlsbad Hat Co., instagram Carlsbad Hat Co. nebo nás přijďte navštívit osobně v naších prodejnách.

 

Tabulka velikostí