Časté dotazy
Časté dotazy
Tohle jsou nejčastější otázky, které od vás dostáváme. Dali jsme je dohromady, abyste tu nejspíš rychle našli odpověď a nám to ulehčili od opakovaného řešení těch samých dotazů.
Vyberte téma
Klikněte na rozcestník nahoře a zobrazí se vždy jen daná sekce.
Kdy objednávku odešlete?
Zboží expedujeme podle dostupnosti na konkrétní prodejně. Jakmile se objednávka předá dopravci, přijde Vám potvrzení s informacemi k doručení.
Zásilka se zpozdila nebo se nikam nehýbe?
Pošlete nám číslo objednávky a jméno na zásilce. Prověříme stav u dopravce a dáme Vám jasné informace, co se děje a jaký je další krok.
Mohu si zboží rezervovat na prodejně?
Rezervace běžně neděláme. Pokud chcete poradit s výběrem nebo velikostí, ozvěte se nám a doporučíme nejrychlejší postup.
Platba
Způsoby úhrady, potvrzení platby a řešení situací, kdy se platba nepovede nebo se nespáruje.
Jakými způsoby je u vás možné platit?
Objednávku z e-shopu můžete uhradit bankovním převodem, platební kartou (včetně Apple Pay) nebo na dobírku.
Na našich prodejnách přijímáme hotovost i platbu kartou.
Je u vás na prodejnách možné platit kartou?
Ano. Na každé naší prodejně je platební terminál, kartou u nás zaplatíte bez problému.
Nepodařilo se mi zaplatit objednávku kartou. Jak mám nyní postupovat?
Nic se neděje.
Pokud si problému všimnete jako první, dejte nám vědět. Jakmile na to přijdeme my, pošleme Vám e-mailem pokyny k platbě bankovním převodem.
Pokud Vám převod nevyhovuje, ozvěte se nám. Způsob platby upravíme podle situace, například na dobírku.
Jak se dozvím, že moje platba převodem či kartou byla v pořádku přijata?
Jakmile je platba v pořádku přijatá a objednávka jde do expedice, dáme Vám vědět e-mailem.
Nejčastěji to poznáte podle zprávy o odeslání zásilky, která přichází v momentě, kdy balík předáváme dopravci.
Jak mám uplatnit dárkový poukaz nebo slevový kód?
Slevový kód zadáte v košíku při objednávce na e-shopu. Uplatnit ho můžete i na prodejně, stačí ho říct obsluze a my ho zadáme ručně.
U dárkového poukazu je postup stejný, i na něm najdete slevový kód.
U kódů v rámci akcí vždy uvádíme podmínky a dobu platnosti. U dárkových poukazů je platnost minimálně 6 měsíců od data zakoupení.
Zapomněl jsem uvést variabilní číslo při platbě převodem. Co mám dělat?
V takovém případě se platba většinou automaticky nespáruje, ale není potřeba se stresovat.
Pošlete nám prosím potvrzení o platbě (s částkou, datem a číslem účtu, ze kterého jste platil) a my platbu dohledáme a přiřadíme ručně.
Vrácení a výměna
Za jak dlouho bude vrácení zboží zpracované na vaší straně? Kdy budu mít zpátky peníze?
Vrácené objednávky zpracováváme jednou týdně. Peníze posíláme zpět ještě ten samý den, kdy vratku zpracujeme.
V součtu s dobou přepravy zpátky k nám to obvykle zvládneme do týdne, maximálně do 10 dnů.
Zboží mi z nějakého důvodu nevyhovuje a potřebuji jej vrátit. Jak mám postupovat?
Otevřete sekci Vrácení a reklamace na našem webu. Zde vyplňte číslo objednávky, Váš kontaktní e-mail a číslo účtu, na které chcete vrátit peníze.
Následně si vyberte, zda balíček odnesete zdarma na některou z našich prodejen, nebo si dopravu zajistíte sami.
Jakmile zboží obdržíme, vrátíme peníze na Vámi zadaný účet.
Mohu zboží objednané online vrátit na prodejně?
Ano. Zboží můžete přinést na prodejnu a my ho převezmeme. Peníze Vám následně pošleme na Vámi určený bankovní účet.
Můžu zboží vyměnit? Vybrat jinou velikost?
Ano. Stačí vyplnit formulář Výměna objednávky a odeslat zboží na prodejnu.
Pokud máme požadovanou velikost skladem, výměnu provedeme obratem. Pokud ne, nabídneme Vám nejvhodnější řešení.
Jak dlouhou nabízíte na zboží záruku?
Na většinu zboží nabízíme standardní dvouletou záruku.
Jak mohu zboží reklamovat?
Otevřete sekci Vrácení a reklamace na našem webu. Zde vyplňte číslo objednávky, Váš kontaktní e-mail a další údaje.
Následně si vyberte, zda balíček se zbožím k reklamaci odevzdáte na pobočce Carlsbad Hat, dopravu si zajistíte sami, nebo odešlete přes námi doporučeného dopravce.
Jakmile zboží obdržíme, navrhneme a zrealizujeme nejvhodnější řešení (typicky výměnu, opravu, nebo vrácení peněz).
Jak mám reklamované zboží zabalit? Mám případně něco přiložit?
Zboží zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodilo.
Například slaměný klobouk neskládejte, ale dejte jej do větší krabice a vyplňte fixačním materiálem. Dobře poslouží třeba i staré noviny.
Je možné reklamaci vyřídit osobně na prodejně?
Ano, reklamované zboží nám můžete předat na prodejně.
Zda ji zvládneme vyřídit rovnou na místě, závisí na závažnosti problému. Pokud bude potřeba odborné posouzení nebo oprava, dáme Vám jasný další postup.
Za jak dlouho mou reklamaci zpracujete?
Hned jak to jen bude možné.
Pokud je řešením reklamace vrácení peněz, vyřídíme to maximálně do jednoho týdne.
Pokud se jedná o opravu, budeme Vás informovat o její rychlosti. Nejzazším termínem je zákonná 30denní lhůta.
Zboží (balík) mi dorazilo poškozené. Co teď?
Pokud je poškození viditelné už při převzetí (například je poškozená krabice), balík od dopravce nepřebírejte a hned nás kontaktujte.
My situaci vyřešíme s dopravcem a mezitím k Vám vyšleme nový balíček.
Pokud závadu zjistíte až po rozbalení, napište nám. Vyřešíme to obratem a ke spokojenosti všech.
Jak si správně změřím velikost hlavy?
Měřte krejčovským metrem kolem hlavy nad ušima v místě, kde chcete klobouk nosit. Měření zopakujte několikrát, metr příliš neutahujte.
Jsem mezi dvěma velikostmi, co mám zvolit?
Pokud jste mezi dvěma čísly, obvykle doporučujeme vzít větší. Menší doladíte vložkou. Napište nám, poradíme podle konkrétního modelu a materiálu.
Tabulka velikostí klobouků?
| Velikost | Obvod hlavy | Palce |
|---|---|---|
| S | 54–55 cm | 21 |
| M | 56–57 cm | 22 |
| L | 58–59 cm | 23 |
| XL | 60–61 cm | 24 |
| XXL | 62–63 cm | 25 |
Video: jak měřit velikost
Ilustrační obrázek

Proč je lepší přijít na prodejnu?
Klobouk a bekovka jsou o pocitu. Na prodejně si vyzkoušíte tvar, materiál i to, jak model sedí v obličeji. Kloboučník Vám upraví volbu podle stylu a účelu nošení.
Kde najdu adresy a otevírací dobu prodejen?
Kompletní přehled prodejen, mapy a aktuální otevírací dobu najdete na stránce prodejen.
Zákaznický servis
Na rozdíl od anonymních call center u nás zvedne telefon konkrétní člověk. Dan, zkušený kloboučník, poradí s výběrem i stavem objednávky.
Po–Pá: 12:00–16:00
Raději píšete e-mail?
Napište nám. Odpovídají Vám lidé přímo z našich prodejen, kteří zboží znají a umí poradit s výběrem i velikostí. Jakmile budeme mít volné ruce mezi prodejnou a expedicí, ozveme se zpět.
E-mail jsme@carlsbadhat.cz
.png)