Mayser - klobouky a bekovky s tradicí

Historie12

1800

Leonhard Mayser otevírá svůj prví obchod s klobouky na ulici Sterngasse v německém Ulmu. V té době byla ještě celá oblast okupována napoleonskými vojsky, ale netrvá to dlouho a obchodu se velmi daří.

Historie2

1858

Leonhardův syn Friedrich přebírá úspěšný podnik a společně s jeho synem Fritzem se stávají jedněmi z hybatelů industriálního rozpuku města Ulm. Do oblasti přivádí mechanizovanou výrobu a také pomáhají ostatním společnostem obstarat financování na rozšíření a mechanizaci výroby.

Historie3

 1886

Stálý růst společnosti vyžaduje další finanční injekce pro budoucí aktivity. Továrna na klobouky F. Mayser & Sohn se stává akciovou společností Mayser AG - a je nyní jednou z největších akciových společností v zemi.

Historie5

1903

Fritz Mayser se stal významným lokálním politikem a dokonce po několik volebních období reprezentoval Ulm ve Státním parlamentu ve Stuttgartu. Mezi lety 1901 a 1903 vznikla v oblasti Auf der unteren Bleiche nová moderní továrna, vybavená tou nejmodernější technikou své doby. V této továrně se poté jeho syn Carl Mayser ujal vedení společnosti rok před otcovou smrtí.

Historie6

1914

V roce 1914 do společnosti vstoupil mnichovský kloboučník Anton Seidl a společnost byla konvertována z akciové zpět na čistě soukromou (GmbH). Pánové Mayser a Seidl v ní nově drželi poloviční podíly. V roce 1918 se Anton Seidl stal 100% vlastníkem celé společnosti a v následujících letech pod jeho vedením společnost úspěšně dále expandovala. V roce 1924 společnost poprvé uvedla řadu dámských klobouků. Díky tomu se jí podařilo zdvojnásobit výrobu. Ve stejném roce byla značka zaregistrována k ochraně u berlínského patentového úřadu.

 

Historie7

1918

Anton Seidl se stává jediným vlastníkem společnosti Mayser. V následujících letech pokračuje v rozšiřování společnosti.

Historie8

1924

V roce 1924 společnost poprvé uvedla řadu dámských klobouků. Díky tomu se jí podařilo zdvojnásobit výrobu. Ve stejném roce byla značka zaregistrována k ochraně u berlínského patentového úřadu.

Historie1

1940

V roce 1929 koupil Anton Seidl další továrnu – výrobce slaměných klobouků J. Milz & Co., podnik založený v roce 1833 v Lindenbergu.

Historie91

1940

Po smrti Antona Seidla přebírá vedení společnosti jeho zeť Curt M. Zechbauer z Mnichova. Se změnou vedení se společnost transformuje zpátky na společnost s ručením omezeným.

Historie10

1950

Německý ekonomický zázrak v poválečném období pomohl společnosti v dalším růstu. Klobouky byly opět v módě a zákazníci si mohli dovolit i luxusnější modely.

Historie

1963

Rekordní produkce v Mayseru: Společnost vyrábí přibližně 3,5 milionu klobouků za rok. Jedná se o historicky nejlepší výrobní výsledek v historii společnosti! A také vrchol německé výroby klobouků.

Historie11

1969

V roce 1969 převzal společnost Peter M. Zechbauer. Jedním z jeho prvních rozhodnutí bylo zavedení výroby plátěných produktů – čepic a bekovek. 

Historie13

1991

Výrobu této novinky obstarávala továrna v Lindenbergu.

Historie14

2011

V roce 2011 se již veškerá výroba přesunula na Slovensko, do továrny Mayser-Rožnava, otevřené v roce 2002. Designové, prodejní a nákupní oddělení zůstaly v Lindenbergu.

Historie15

TODAY

Prodeje ve 44 zemích, 350 000 klobouků ročně  a 2 kolekce (každá s 200 modely) dělají ze společnosti Mayser jednu z předních kloboučnických firem na světě. Kromě tradiční kolekce Mayser vyvíjí také značku Michael Zechbauer, syn Petera M. Zechbauera, kolekci "Michael Zechbauer - Style for Men by Mayser".

x

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení